Art Academy: Leer stap voor stap schilderen en tekenen
Welkom op Nintendo's officiële site van Art Academy: leer stap voor stap schilderen en tekenen met deze eenvoudige training voor Nintendo DS. Doorloop de lessen die deze draagbare kunstcursussoftware biedt, van technieken voor beginners tot en met geavanceerde technieken, om op een eenvoudige manier nieuwe tekenvaardigheden te leren! Heb je alle lessen gehad, dan betekent dat nog niet dat het plezier voorbij is: in de Free Paint-stand kun je Art Academy gebruiken als tekensoftware, waarmee je elk schitterende uitzicht onderweg kunt vastleggen! Ontwikkeld door Nintendo en Headstrong Games.
Om deze website naar behoren te kunnen bekijken en de video's en trailers te kunnen zien, heb je Flash nodig.
In je eigen kunstcursussoftware op de Nintendo DS kun je de beginselen van tekenen leren en uitvinden hoe je prachtige kunst kunt maken, ongeacht je niveau! Is je tekenkennis als een leeg canvas en wil je de basisprincipes leren? Of heb je al wat ervaring en wil je geavanceerdere tekentechnieken leren? Wat het antwoord ook is, deze software brengt de Picasso in jou naar boven!
Bekijk de trailer die je alle belangrijke kenmerken van Art Academy: leer stap voor stap schilderen en tekenen met deze eenvoudige training voor Nintendo DS laat zien.
In deze draagbare kunsttrainingscursus van Nintendo en Headstrong Games kun je tien diepgaande lessen volgen die een verscheidenheid aan tips en technieken bieden. Iedere les wordt gepresenteerd door Vince, de vriendelijke kunstgoeroe, en leidt je stap voor stap en op simpele wijze door het creatieproces van een kunstwerk. Je tekent en schildert met je stylus als potlood of penseel. Als je de hoofdlessen hebt voltooid, zijn er nog extra minilessen te volgen over verschillende onderwerpen, om je pas geleerde vaardigheden nog beter te trainen. Met de Nintendo DS is het makkelijk om tekenvaardigheden en artistieke technieken te leren!
De lessen leren je alles over het gereedschap van een tekenaar. Je kunt de kennis die je opdoet in deze kunsttraining zelfs in het echt toepassen. In deze virtuele kunstcursus voelt het net alsof je echte verf, kwasten of potloden gebruikt! Je leert ook schildertrucjes en tekentechnieken, waarbij je je artistieke gereedschappen kunt gebruiken om briljante effecten te creëren!
Art Academy: leer stap voor stap schilderen en tekenen met deze eenvoudige training voor Nintendo DS is een kunsttrainingscursus die je kunt volgen waar je maar wilt. Het spel functioneert ook als software waarmee je vrij kunt tekenen en schilderen, zodat je fraaie taferelen voor eeuwig kunt vastleggen als je buiten de deur bent! In de Free Paint-stand kun je al het teken- en schildergerei uit de lessen gebruiken om je artistieke visie vast te leggen en te bewaren!
Kom erachter hoe dit artistieke spel is ontwikkeld in een diepte-interview met het ontwikkelteam, Headstrong Games.
Bekijk schermafbeeldingen en instructievideo's van Art Academy, en zie hoe artiesten de titel niet als lessoftware gebruiken, maar als software om vrij mee te schilderen. Ook een reproductie van Vermeers 'Het meisje met de parel' is hier te vinden!
Kijk naar voorbeelden van geweldige kunstwerken, gemaakt met Art Academy: leer stap voor stap schilderen en tekenen met deze eenvoudige training voor Nintendo DS als schildersoftware.