Little Red Riding Hood's Zombie BBQ
Red een sprookjesland of laat de inwoners nog lang en ongelukkig ronddolen in het hiernamaals. Zombie BBQ is een hele leuke shooter, waarin je verder komt door ieder levend (of stervend) wezen op je weg neer te maaien! gebruik een groot arsenaal aan wapens om de wilde horden aan zombies uit de weg te ruimen. Let op: bepaalde onderdelen in deze software zijn afkomstig uit eerdere titels.