Pirates Assault
Pirates Assault is een tower defence-spel met een twist. Je moet een schat bewaken en daar heb je de beste verdedigingsstrategie voor nodig. Zelfs als gedeelten van je schat gestolen worden, kun je deze nog terughalen, zolang de dief nog op het scherm is en leeft. Als hij gekelderd wordt, ben je dat gedeelte van de schat kwijt.