Wakugumi: Monochrome Puzzle
Van de makers van klassieke hersenkrakers als Actionloop en Polarium komt een nieuwe uitdaging die aanspraak maakt op zowel je grijze massa als je vaardigheden met de stylus! Wakugumi: Monochrome Puzzle berust op een eenvoudig idee: speel zwarte en witte blokken van het scherm door blokken van één kleur te 'vangen', dat wil zeggen te isoleren met blokken van de andere kleur. Bestuur de actie met je stylus en verwissel blokken van plaats voor de ideale 'vangsten'. Krijg de basis in je vingers met de Training Mode, en test dan je vaardigheden met Score Attack waarin je zoveel mogelijk blokken moet wegspelen binnen een tijdslimiet, compleet met kettingreacties voor bonussen. Of probeer Time Attack – kun je alle blokken wissen en je zo snel mogelijk een weg naar beneden door het parcours spelen?