Viewtiful Joe: Red Hot Rumble
In Viewtiful Joe's nieuwste game gaat hij met al zijn vrienden op de vuist voor de ultieme prijs: een rol in de nieuwe film van Captain Blue! Als Captain Blue's grootste fan wil Joe natuurlijk niets liever dan de hoofdrol bemachtigen, maar Captain Blue kan maar niet beslissen wie het meest geschikt is voor de rol. Aan jou de taak om hem te overtuigen, door het op te nemen tegen de andere gegadigden in een gevarieerd aantal filmsets in deze keiharde beat-'em-up!