Navigeer door de obscure locatie die bevolkt wordt door geesten en verzamel voorwerpen om puzzels op te lossen terwijl je verder komt in het intrigerende verhaal. Kijk door de lens van je vreemde camera en fotografeer gemarkeerde objecten om ermee te communiceren.