Car Parking Madness School Drive Meсhanic Car Games Simulator 2023
Wat is het moeilijkste onderdeel van autorijden? parkeren? je hebt helemaal gelijk.
In onze nieuwe game kun je je parkeervaardigheid verbeteren. In het spel zul je veel parkeermogelijkheden kunnen vinden met verschillende moeilijkheidsgraden. Je kunt ook in verschillende auto's rijden, van gewone auto's tot supercars. Kun jij de hele taak voltooien en de auto's afleveren en al onze auto's parkeren zonder ook maar één fout te maken?