EarthX is een ontspannend en gezinsvriendelijk beheersspel voor ruimtevaartbedrijven, waarin je raketten lanceert. Een heleboel.
Ga van het lanceren van kleine raketten op aarde naar het bouwen van een kolonie op Mars. Creëer je eigen internetconstellatie, ontwikkel nieuwe technologieën, bevoorraad het internationale ruimtestation en terravorm Mars!
Je moet steeds betere raketten ontwikkelen, vechten om contracten met concurrenten en je bedrijf laten groeien om succes te boeken. Laat je kapitaal groeien, stel raketten, capsules en satellieten samen en domineer de ruimtevaartindustrie.