Ben jij slim genoeg om uit elk level te ontsnappen en de volgende uitdaging aan te gaan?
Speel als een kleine paarse mensachtige terwijl hij door ingewikkelde levels vol puzzels navigeert die veranderen wanneer hij zijn fez-achtige hoed wel of niet draagt. Hatup is een nauwkeurig platformspel met puzzels bestaande uit één scherm. Vermijd scherpe punten en andere vallen, verzamel sleutels en schakel platforms in en uit.