Match Three Pack
Match 3 Pirates II: Nadat Bobby en zijn moeder alle piraten uit de klauwen van de meedogenloze Davy Jones hebben gered, leiden de piraten eindelijk een vrij leven. In de mensenwereld voelen ze zich niet thuis maar zonder het vrolijke, onbezorgde gelach van kinderen is het in de piratenwereld behoorlijk stil. Gelukkig heeft de slimme Bobby een goed idee. Hij stelt voor een pretpark in de piratenwereld te bouwen.
Gems of Magic: Father's Day: Een vrolijke vader en zoon brengen graag zoveel mogelijk tijd met elkaar door. Hoewel de moeder van het gezin regelmatig verzucht dat ze altijd in de problemen belanden, besluiten vader en zoon een wandeling door de bergen te maken. Ook nu blijkt moeder het bij het rechte eind te hebben. Vader maakt een val en belandt onderaan de berg terwijl zoonlief nog boven is. Help deze onhandige maar liefhebbende vader zijn zoon zo snel mogelijk terug te vinden!