Midnight Fight Express
Jij bent Babyface, een voormalig lid van de criminele onderwereld terug naar 'het leven' gelukt door een mysterieuze AI-drone. Jouw schijnbaar kansloze missie: Je voor zonsopkomst een weg door de stad vechten om te voorkomen dat criminelen de hele stad overnemen.
Neem het op tegen golven aan vijanden met de vaardigheid van een held uit een actiefilm. Stoot, ontwijk, weer af en versla vijanden in vloeiende, brute gevechten met mocap-animaties van motion artist en stuntacteur Eric Jacobus. Dankzij de aanpasbare moeilijkheidsgraad kunnen spelers de actie aan hun wensen aanpassen.
Bereik hogere levels en word krachtiger, via een uitgebreide skilltree met een duizelingwekkende hoeveelheid verwoestende vechtmoves. Ontwikkel je eigen stijl en leer spectaculaire combo's die de criminelen niet zullen zien aankomen.
Maak een eigen look voor je personage met een enorme variëteit aan cosmetische opties van ultraglad tot volledig verwilderd. Ontgrendel meer dan 150 kledingstukken en skins voor jou en je AI-drone, en laat een blijvende indruk achter terwijl je de stad redt.
Vecht in de 41 met de hand gemaakte levels van de stad op de beat van de vette soundtrack van Noisecream, en maak gebruik van de non-stop energie uit de nacht van deze metropolis.