No Son Of Mine
▪ Kom de jongen onder ogen - overwin een onvoorspelbare vijand die altijd en overal kan verschijnen.
▪ Krijg de mechanics onder de knie - oefen je vaardigheden in een spel dat je handje niet vasthoudt.
No Son Of Mine is een survival horror-game met een focus op vechten, sluipen, verkenning, puzzels oplossen en een gruwelijk mysterie ontrafelen. Kun jij de onvoorspelbare, dodelijke en wrede vijand aan en de waarheid vinden voordat HIJ je vindt?