The Zebra-Man!
Sla toe, vernietig en dompel jezelf onder in een wraakzuchtig bloedbad! The Zebra-Man! is geïnspireerd door klassieke Grindhouse-films en tilt top-down pixelart-gaming naar een heel nieuw niveau. Ga onmogelijke situaties aan, ontrafel tijdelijke paradoxen en vernietig alle vijanden op je pad met grenzeloze wreedheid. Duik in een genadeloos bloedbad en ontketen chaos zonder genade!
Met een onmiskenbare visuele stijl, een baanbrekende soundtrack en je woeste behoefte aan bloed explodeer je door een opeenvolging van surrealistische gebeurtenissen die je vindingrijkheid en je vasthoudendheid op de proef stellen door middel van puzzels en vuistgevechten met overal geweld.
Het zijn de jaren 70 en een groep gestoorde wetenschappers voert afschuwelijke experimenten op je uit diep in een geheime faciliteit. Wanneer een onverwachte bondgenoot met een wasbeermasker je redt in ruil voor wraak, is het afwerpen van je menselijkheid en het omarmen van je dierlijke kant misschien wel je enige uitweg.
Wie is Alexander Cooper en waarom wil de mysterieuze Wasbeerman dat je hem doodt? Welke geheimen zitten er in deze geheime faciliteit en welke gruweldaden moet je begaan om te ontsnappen? Bereid je voor op tijdreizen, interdimensionale portalen en vijanden die je in een miljoen bloederige stukken gescheurd willen zien.
Live-actiescènes - De eerste regel van live-actiescènes is dat je niet over live-actiescènes praat!
Puzzle me this? - Het is niet allemaal rampage en gore, soms moet je even stoppen en rondkijken voor aanwijzingen en om de puzzels op te lossen.
[Karma is klote! [Acties hebben gevolgen, toch? Het Karma-systeem in de game zorgt ervoor dat je krijgt wat je toekomt.
Bekijk de ADS - Dankzij het (optionele) Adaptieve Moeilijkheidssysteem van The Zebra-Man kom je nooit vast te zitten in een level. Hoe vaker je doodgaat, hoe makkelijker de moeilijkheidsgraad wordt. Vijanden worden langzamer, wapens hebben minder munitie en er verschijnen meer nuttige voorwerpen.
Baanbrekende soundtrack - Een levendige soundtrack om je in de Grindhouse-filmstemming te brengen met tracks van Zay Bass, Doom in Hell, Da Flex en nog veel meer.