Leo: De Brandweerkat
Ontmoet Leo, de moedige brandweerkat, en help hem op zijn spannende avontuur als junior rekruut bij de brandweerkazerne! Neem missies aan die elke keer lastiger worden en klim in de rangen onder begeleiding van commandant Nox.
Ga terug naar de brandweerkazerne om nieuwe outfits voor Leo vrij te spelen - er zijn tal van kostuums om hem bij elke missie de coolste kat te maken.