Sven – compleet genaaid
Na een 16-jarige schoonheidsslaap is de zwarte ram weer terug om door de velden te ploegen met hernieuwde energie. Alleen niet die van de seniele herder Lars, maar van zijn ontelbare andere schapen. Want na zo lang wachten heeft Sven veel druk opgebouwd. Heel veel druk!
Ontdek meer dan 25 manieren om de horizontale tango te dansen, de boter te kloppen en de bloemetjes buiten te zetten. Niet alleen Sven heeft behoeften na zo'n lange tijd: de schapen wachten ook gretig om weer verleid te worden.
Hoe langer ze niet verwend worden, hoe gefrustreerder ze worden. Dus Sven is extra gemotiveerd om zowel op de hoorn te blazen als de klokken te laten luiden.
Pas echter op herder Lars en zijn waakzame hond Wodan, omdat ze beide met waakzame ogen op de kudde letten. Als ze Sven ontdekken tijdens zijn liefdesreis, is het tijd om er vandoor te gaan. Als ze hem te pakken krijgen, dan is al het plezier voorbij.
Voor de eerste keer is het mogelijk om het duet in 3D te spelen. Dit helpt niet alleen om een beter overzicht te krijgen van de dieren die nog bevredigd moeten worden, maar ook voor een soepeler liefdevol schouwspel. De bewegingen van Sven en de AI van Wodan en Lars zijn verbeterd om spannende rondes te bieden en er is een tactische aanpak vereist voor de mooiste bezigheid ter wereld.