Wii U Panorama View Carnaval!
Sta in het middelpunt van het wereldberoemde carnaval van Rio de Janeiro in Brazilië. Laat je overdonderen door al die ongelooflijke kleuren en prachtige praalwagens alsof je er echt bent!