De makers van Just Dance brengen een unieke danstitel naar de Wii. Michael Jackson The Experience biedt je de kans om te laten zien wie er 'Bad' is in een 'Thriller' van een muziekspel!
In dit verslavende dansspel kunnen maximaal vier spelers de Wii-afstandsbediening ter hand nemen en losgaan op ongelofelijke nummers, om spelenderwijs de bekendste dansbewegingen van de 'King of Pop' onder te knie te krijgen!
Met een soundtrack vol bekende muziek uit Michael Jacksons eindeloze discografie - waaronder klassiekers als Beat It, Thriller, Speed Demon, Bad en Billie Jean - zijn er genoeg nummers om iedereen in de woonkamer aan het dansen te krijgen. Stap samen met je vrienden in de schoenen van Michael Jackson en zijn dansers of neem het op tegen je vrienden in wedstrijden van één tegen één of twee tegen twee spelers. Als je je eerst wilt opwarmen voor het echte werk op de podia, is er een handige trainingsstand om Michaels uitdagendste dansbewegingen in de benen te krijgen, wat de kunst van het dansen toegankelijk en - het allerbelangrijkste - leuk maakt voor iedereen!
Ontdek en treed op in omgevingen die zijn geïnspireerd op de verbluffende videoclips en spectaculaire live-optredens van de baanbrekende zanger, voor de ultieme Michael Jackson-ervaring. Als het je tijdens het dansen lukt om - net als de volleerde artiest zelf - de tekst mee te zingen die in beeld verschijnt, levert het je weliswaar geen extra punten op, maar zul je ongetwijfeld een hoop extra respect verdienen van de andere aanwezige spelers.
Dans als een 'Speed demon' en swing als een 'Smooth criminal'! Michael Jackson The Experience is nu verkrijgbaar voor Wii.