FUN! FUN! Minigolf
Kies een personage en verander je Wii-afstandsbediening in een golfclub. De besturing is zo gemakkelijk dat je alleen maar hoeft te richten, slaan en zien wie het best kan putten. Speel 27 holes in Amerika, Azië en Europa. Geniet van exotische locaties overal ter wereld. Ga voor goud in de modus voor één speler of nodig je vrienden uit.
FUN! FUN! Minigolf kun je met maximaal vier spelers spelen. Je kunt vier Wii-afstandsbedieningen gebruiken.