Kies de klassieke Texas Hold'em en zet steeds hoger in of het opwindende Black Jack waar geluk en strategie van pas komen. Ontdek de persoonlijkheid van de dames: ze zullen je verbluffen!
Open de fotogalerie om de foto’s te bekijken die je tijdens het spel hebt vrijgespeeld. Als je goed genoeg bent zullen Emi, Sakura en hun verleidelijke vriendinnen hun kleding inzetten om in het spel te blijven!