1080°: TenEighty Snowboarding – Nintendo 64
Deze winterse klassieker van de makers van Wave Race 64 is een mix van bliksemsnelle afdalingen en indrukwekkende stuntacties, begeleid door de opzwepende tonen van rock- en dancemuziek.
In dit zijwaartsscrollende vechtspel, oorspronkelijk uitgegeven voor de TurboDuo, vecht je je als misdaadbestrijders Hawk en Tony een weg door de straten van New York, terwijl je geniet van de opwekkende soundtrack in cd-kwaliteit.