Als je je vrienden eens wilt vermaken met een logische puzzel op de Nintendo DS, lees dan snel onze pro-tips, waarin we laten zien hoe je je eigen puzzels kunt maken!
Op de officiële website van het spel vind je niet alleen een schat aan informatie over het verslingerende puzzelplezier van Picross 3D – van eenvoudige aanwijzingen over het spel tot doe-het-zelfdemo's – maar ook een heel nieuw gedeelte met tips om op een creatieve manier aan de slag te gaan.
Klik hier om een bezoekje te brengen aan de website van Picross 3D. Je vindt er tips om je eigen puzzels te maken, een uitgebreide beginnerscursus en lessen voor gevorderden, waarin je hulp krijgt om je ideeën in het spel te verwerken.
Als het je leuk lijkt om met een van je eigen creaties mee te doen aan de maandelijkse Picross themawedstrijd, houd er dan rekening mee dat je puzzel voor 23 april moet worden verstuurd, en niet voor 30 april, zoals eerder vermeld. Het thema van deze maand is 'Europa', dus lees snel onze tips en probeer het eens!