Beleef een atletisch avontuur met Mario en zijn vrienden uit het Paddenstoelenrijk in Mario Sports Superstars, dat nu exclusief verkrijgbaar is voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen! Word beter dan de competitie in vijf populaire sporten, waaronder voetbal en paardrijden, en speel tegen anderen via Local Play en het internet.* We geven het startschot op de officiële website voor Mario Sports Superstars.
Ga het veld op met een topteam en beleef sport met alles erop en eraan. Laat de graspollen vliegen in voetbalwedstrijden van elf tegen elf, sla een homerun in honkbal, krijg de slag te pakken in golf en domineer de baan in tennis. Als je behoefte hebt aan een heel andere tak van sport, kun je in in volle galop gaan paardrijden. Dankzij de vijf verschillende sporten, is er voor ieder wat wils!
Iedere sport heeft een uitgebreide singleplayerstand waarin je diverse toernooien kunt spelen tegen meerdere tegenstanders in verschillende stadions. Je kunt tegen je vrienden spelen via Local Play of online* de uitdaging aangaan in alle vijf de sporten!