De held uit DRAGON QUEST komt naar Super Smash Bros. Ultimate op 31 juli!
In een heroïsche videopresentatie doet de director van Super Smash Bros. Ultimate, Masahiro Sakurai, allerlei details uit de doeken over de nieuwe DLC-vechter, de held uit de DRAGON QUEST-serie! Vanaf 31 juli zal hij het tegen zijn tegenstanders opnemen met zijn zwaard, schild en een enorm arsenaal aan spreuken.
Daarnaast deelt meneer Sakurai nieuws over de gratis software-update naar versie 4.0 die ook uitkomt op 31 juli, en ondermeer een onlinetoernooistand bevat.
De held is beschikbaar vanaf 31 juli als onderdeel van de Super Smash Bros. Ultimate Fighters Pass of als individuele set. Challenger Pack 2: Held bevat ook een DRAGON QUEST-level, Altaar van Yggdrasil, een heldenroute in Klassiek, muziek uit de DRAGON QUEST-serie en een speciaal DLC-spiritboard.