Start een gratis proefperiode van 7 dagen!
Als je automatisch verlengen hebt ingesteld, zal je lidmaatschap worden verlengd als je proefperiode van zeven dagen voorbij is. Je koopt dan automatisch een lidmaatschap van één maand (30 dagen). Als je geen lidmaatschap wilt kopen, kun je de automatische verlenging beëindigen tijdens de gratis proefperiode. Er zullen je dan geen kosten in rekening worden gebracht.
Heb je al een individueel lidmaatschap, maar wil je liever overstappen naar een familielidmaatschap? Vanaf 1 oktober 2019 gelden de resterende dagen van je individuele lidmaatschap als korting* wanneer je een familielidmaatschap koopt.** Meer informatie, zoals het kortingsbedrag, wordt later bekendgemaakt op de pagina met productinformatie.
Als je een familielidmaatschap koopt of verkrijgt, wordt de automatische verlenging beëindigd voor elk individueel lidmaatschap dat voor jou of voor leden van je familiegroep actief is. De automatische verlenging wordt echter niet beëindigd voor gebruikers die al een individueel lidmaatschap of familielidmaatschap met automatische verlenging hadden voordat ze lid werden van de familiegroep. Om een voorbeeld te geven: als een gebruiker een individueel lidmaatschap heeft en dan lid wordt van een familiegroep, moet deze persoon alsnog het individuele lidmaatschap beëindigen.