FAIRY TAIL 2 Digital Deluxe Upgrade Pack
Een set van 10 outfits in alternatieve kleuren, met 1 outfit voor elke teamgenoot.
Een outfit voor Lucy gebaseerd op de kleren van hoofdpersonage Ryza uit 'Atelier Ryza'.
Een outfit voor Erza gebaseerd op de kleren van hoofdpersonage Ryza uit 'Atelier Ryza 2'.
'Atelier Lucy,', een optie waarmee je Lacrima kunt synthetiseren en upgraden, komt beschikbaar nadat je de hoofdgame hebt uitgespeeld.
Een set van 10 Crystals die je kunt gebruiken om je personage beter te maken. Crystals kunnen worden gebruikt nadat je een bepaald punt in de game hebt bereikt.
Een set van 10 Lacrima Fragments, die je kunt gebruiken om te handelen in Lacrima. Deze optie komt beschikbaar nadat je een bepaald punt in de game hebt bereikt.