SOUTH PARK: SNOW DAY! To Danse with the Veiled Horde
Nieuweling! Ben je bereid om dieper de eeuwige nacht in te gaan? Download 'To Danse with the Veiled Horde' en verdrijf nog meer golven kwaadaardige tegenstanders, verbeter je wapens en laat samen met Henrietta je duistere krachten groeien. Verzamel maximaal drie medezielen en stort je in vier kaarten: 'Main Street', 'South Park Elementary', 'Town Square' en daar voorbij. Neem de wapens op en dwing de schaduwen voor je te buigen.