Lego Racers 2
LEGO Racers komt terug op het draagbare platform met nieuwe uitdagingen en mogelijkheden.Doe mee aan het avontuur door vijf nieuwe 3D werelden, terwijl je Golden Bricks verzamelt, elke wereldleider uitdaagt en jouw wagen verbetert. Dat moet je allemaal doen om de kans te krijgen om Rocket Racer en zijn nieuwe LEGO Racers helpers te verslaan.Je kan de Golden Bricks gebruiken om je wagens op te voeren en ze nog beter te maken. Grappige neveneffecten, zoals het zien van blokken die van je wagen afketsen terwijl je racet, maken het racen in wagens gemaakt van LEGO-blokken nog realistischer.Beter gezegd, dit spel mag je niet missen als LEGO-liefhebber.