Aan jou de taak om gras te maaien en honden, eenden, katten en mensen als chagrijnige oude Joe te ontwijken in de prachtige setting van Amerikaanse buitenwijken in de jaren '50. Verkrijg de macht over tijd en snelheid met de mysterieuze machines van Mr. Mowman. Hou de kinderen Tom, Nancy en Tim weg bij gevaar. Zorg dat je geen bloembedjes wegmaait of tegen ornamenten en dieren opbotst. Om te winnen moet je alle drie de kinderen in beweging houden en je voordeel doen met de vaardigheden van elk kind. En let op: de slechtgehumeurde oude Joe let speciaal op slordige kinderen die zijn bloemen wegmaaien!