Strijd der Giganten: Dragons - Bronzen editie
In dit speciaal voor Nintendo DSiWare ontwikkelde spel bestuur je een van deze mythische wezens, en neem je wraak op de kwaadaardige draken in het land. Pas je draak naar eigen wens aan en verken het land. Ga op zoek naar juwelen en versla je vijanden met een realtime gevechtssysteem. Samen met drie vrienden kun je duels en toernooien organiseren, om te zien wie zich de koning van deze gevleugelde wezen mag noemen.