FIFA 06
Speel de sterren van de hemel in de allernieuwste FIFA! Doe mee in de nationale competitie of in een van de meer dan 20 andere. Tover trucs uit je voeten die realistischer ogen dan ooit, want in FIFA 06 is duidelijk voor diepgang gekozen. Dankzij het nieuwe onderdeel "team chemistry" zal je team sterker samen spelen als het moreel goed is. Maak strategische beslissingen tijdens de wedstrijd of smeed het beste team in de Management Mode. Nog nooit wist een FIFA-game de edele balsport zo perfect naar de huiskamer te brengen: het balgevoel klopt, de teams en spelers zien er steeds beter uit en de game barst van de extra's die het geheel onmisbaar maken voor ieder die ooit wel eens een balletje wilde trappen met de grote jongens...