Cafe Owner Simulator
We zijn geïnspireerd door zandbak- en simulatiespellen, waarin spelers iets van zichzelf kunnen maken, processen kunnen opzetten, hun creatie kunnen ontwikkelen, hun ziel erin kunnen leggen en hun creativiteit kunnen tonen. In Cafe Owner Simulator heb je zo'n kans, ons doel is om de wereld een spel te geven waarin iedereen zijn droom kan verwezenlijken en zijn eigen restaurant kan openen.
Als je een ruimte koopt voor je eigen restaurant - moet je deze vrijmaken van afval en grote reparaties uitvoeren, het is geen gemakkelijke taak, maar wat is er beter dan de toekomst van een succesvol restaurant of café schoon te maken?
Na het schoonmaken en repareren - moet je het beste behang, tapijt of bekleding van verschillende materialen kiezen, dit is waar je ontwerp zal beginnen.
Om deze gerechten te bereiden heb je producten nodig die je in de supermarkt kunt kopen.
Hoe hoger de eigenschappen - hoe hoger het salaris dat de werknemer wil. Na verloop van tijd neemt de motivatie om te werken af - betaal bonussen of neem nieuwe werknemers aan, de keuze is aan jou.