Contra x Castlevania Bundle
Deze nieuwe uitvoering van het klassieke run-'n'-gun actiespel uit de jaren '80 bevat nieuwe levels, nieuwe vijanden, nieuwe speelmechanismen en co-op-gevechten voor maximaal 4 spelers!