Night at the Gates of Hell
Van de zieke geesten achter Bloodwash (Black Eyed Priest, Henry Hoare) komt dit nieuwste experiment in hersenverscheurende terreur. belooft Night at the Gates of Hell (Nacht aan de poorten van de hel) een bloed druppelende, neon doordrenkte, vleesrottende ervaring te zijn.
Een survival-horror avonturenspel rechtstreeks uit de Italiaanse zombiehorrorfilms waarop het geïnspireerd is. Gedurende de hoofdstukken navigeren spelers door levels op zoek naar aanwijzingen, wapens en voorwerpen om puzzels op te lossen en ze te helpen ontsnappen of de zombies tussen hen en veiligheid te vernietigen. Vijanden variëren van waanzinnige cultisten tot vleesetende zombies en moeten allemaal met uiterste precisie worden uitgeschakeld, want alleen hoofdschoten doden deze met maden gevulde monsters. Kun jij de zombie-apocalyps overleven, of eindig je als slechts nog een wandelend lijk?