Tanuki Sunset
Ontmoet Tanuki, een coole longboardende wasbeer van Sunset Island. Hij is misschien gewoon een wasbeer, maar hij heeft een droom: op de cover staan van FISH, het nummer 1 longboard magazine ter wereld!
Beheers het longboard terwijl je door adembenemende bergketens glijdt, door drukke stadsstraten zwenkt en over de zandstranden van Sunset Island boardt. Train Tanuki om epische trucs uit te voeren, van springen van hellingen tot achteruit longboarden.
En vergeet niet hem te voeden! Wasberen zijn tenslotte hongerige afvalpanda's. Verzamel Tanuki Bits onderweg om Tanuki gevoed te houden en om je uitrusting te upgraden in Bob's Skate Shop. Als Tanuki op de cover van FISH gaat staan, heeft hij coole kleren nodig voor de gelegenheid. Klaar om naar de top van de hitlijsten te longboarden?