Touhou Genso Wanderer -FORESIGHT-
Reimu Hakurei wordt verslagen in een gevecht en verliest het bewustzijn. Als ze bijkomt, bevindt ze zich in de Hakurei Shrine.
Reimu herpakt zich en gaat samen met haar vriendin Marisa Kirisame de anomalie oplossen.
In de verhalende kerker blijven je voorwerpen en je huidige level gewoon bestaan.
Je kunt “Boards” verwerven die je basisstatus kunnen verhogen op basis van je ontmoetingen met de inwoners van Gensokyo.
Investeer in een gehavende schrijn door Suika Ibuki, die in de schrijn woont, te vragen je een plezier te doen.
De graphics van de personages en uitrusting in deze titel zijn allemaal nieuw getekend!