Kingdom of Aurelia - Mystery of the Poisoned Dagger
Waarom werd prinses Aurora vergiftigd? Zal ze herstellen? Welke geheimen verbergt dit merkwaardige amulet?
Stap binnen in de magische wereld van Aurelia, los hoofdbrekende puzzels op en vind antwoorden!
Verken een fascinerende steampunkwereld die tot leven wordt gebracht met prachtige muziek en handgetekende graphics en ontrafel het web van geheimen rond de koninklijke familie.