FIFA 11
Stap het veld op voor het nieuwe seizoen met dit elfde deel in de FIFA-voetbalserie, die Wii-spelers een voetbalervaring vol uitdaging, competities en goalfestijnen biedt.
Wil je de straat op om je talenten te tonen of breng je liever de grootste stadions in vervoering? FIFA 11 voor Wii nodigt je uit om dit prachtige spelletje te spelen zoals jij dat wilt, met arcadeachtige straatvoetbalwedstrijden met vijf man per ploeg of traditionele krachtmetingen tussen teams van 11 spelers.
Zoals je mag verwachten van een FIFA-spel, zijn er voor de veldwedstrijden meer dan 500 gelicenseerde teams uit ruim 30 internationale competities beschikbaar. Met meer dan 15.000 sterspelers om te besturen, zul je altijd een team kunnen vinden dat aansluit op je favoriete speelstijl. Als de actie van start gaat, heb je de vrijheid om het verloop van het spel te bepalen met de Wii-afstandsbediening en de Nunchuk of met de Traditionele Controller – de keuze om je goochelkunstjes met de bal uit je vingers te toveren met bewegingsgevoelige of een conventionelere manier van besturing, is aan jou. Dankzij een vernieuwd schietsysteem en een verscheidenheid aan schottypes om de doelman van de tegenstanders mee te verschalken, is doelpunten maken intuïtiever dan ooit.
Naast de pracht en praal van het voetballen in grote stadions, biedt FIFA 11 je ook de vrijheid om de straat op te gaan en voor de eer te strijden in wedstrijden vol actie op tal van verschillende locaties, van Braziliaanse steegjes tot Londense laantjes.
Het nieuwe speltype Streets to Stadiums verenigt de 5-tegen-5- en 11-tegen-11-wedstrijden in één vijfjarige carrière, waarin je een zelfgemaakte speler van sierlijke straatvoetballer opleidt tot een echte voetbalster. Zullen de acties die je in de ruwe straatvoetbalwereld opdoet je tot nut zijn als je in 's werelds grootste arena's voor duizenden toeschouwers de heilige mat betreedt?
Naast de nieuwe mogelijkheden van FIFA 11, ziet het spel ook de terugkeer van de managerstand Battle for Glory en een online speelstand waarin je de krachten bundelt met een vriend, terwijl jullie het tegen andere spelers opnemen via de Nintendo Wi-Fi Connection.
Hoe je dit prachtige spelletje ook wilt spelen, FIFA 11 voor de Wii is de perfecte metgezel voor voetbalfanaten.