Rapala Tournament Fishing
De revolutionaire combinatie van Wii-afstandsbediening en Nunchuk lijkt haast wel ontworpen om de spanning en lol van het sportvissen naar je huiskamer te brengen. Terwijl je de haak vastmaakt, de lijn uitgooit en je klaarmaakt om de vangst van de dag binnen te halen, voelt het echt alsof je daadwerkelijk de hengel en molen in je hand hebt. Je zult al je hengelervaring nodig hebben om de ultieme snoek, zalm of karper binnen te halen. Deze topvissen geven zich namelijk niet zonder slag of stoot gewonnen. Spelers nemen het tegen elkaar op in 20 toernooien, die zich afspelen in enkele van de meest beroemde visgebieden ter wereld. Dit zorgt ervoor dat je geen seconde zult missen van het spannende leven als profvisser. Het spel biedt je een complete sportviservaring: terwijl je op zoek gaat naar het beste viswater, gebruik je de Wii-afstandsbediening om je boot over de rivieren, meren en open zee te navigeren. Rapala Tournament Fishing tilt sportvisspellen naar een hoger niveau.