Shaun White Snowboarding: Road Trip
Shaun White Snowboarding: Road Trip voor de Wii voert het actie-sport-genre naar nieuwe hoogten! Stap op het Wii Balance Board en ervaar het fantastische gevoel van het snijden door de sneeuw in je eigen huiskamer. Geen Balance Board? Geen nood, je kunt ook de bewegingsgevoelige Wii-afstandsbediening en Nunchuk gebruiken voor een onvergetelijke board-ervaring. Of je nu van de beginnerspiste glijdt of je eigen weg buiten de pistes zoekt, Shaun White Snowboarding laat je reizen en leven als een professionele snowboarder.
Het spel is ontwikkeld in nauwe samenwerking met Olympisch kampioen Shaun White. Je neemt in het spel de rol aan van een boarder die probeert de prestaties van Shaun White te evenaren, waarvoor je de beste snowboardplekjes ter wereld bezoekt. Onderweg neem je deel aan spannende races, half-pipe-wedstrijden en free-ride-missies om jezelf op de kaart te zetten als wereldberoemde sportman.
Je zult al snel ontdekken dat je het zonder vrienden moeilijk redt in het snowboardwereldje. Tijdens je reizen rond de wereld verzamel je een stel maten dat altijd bereid is je te helpen, bijvoorbeeld met unieke vaardigheden om je rijstijl te verbeteren. Maar met hun grappen houden ze je ook met beide voeten op de grond, en ze zijn niet te beroerd om al je avonturen op film vast te leggen. Je vrienden zullen je zelfs uitdagen om deel te nemen aan alles-of-niets-evenementen als rail jams of big air-competities.
En als je graag eens samen met je werkelijke vrienden wilt spelen, laat Shaun White Snowboarding: Road Trip je de bergen onveilig maken met drie andere spelers, waar je zowel mét als tegen hen kunt boarden.