Frogger Returns
Frogger Returns bevat de spannende uitdaging van het arcadespel Frogger en voegt er een dimensie aan toe! Het klassieke top-down 2D-spel is aangevuld met kleurrijke grafische 3D-voorstellingen, een nieuw perspectief, gloednieuwe levels, nieuwe vijanden en spelbeïnvloedende power-ups om te ontwijken en te gebruiken! Speel samen met een vriend(in) en race naar de overwinning.