Heron: Steam Machine
Heron: Steam Machine gaat over een fabriek waar rubber eendjes worden gemaakt met een gigantische stoommachine. Deze stoommachine heeft vier verschillende meters, en om te voorkomen dat de stoommachine zal exploderen, moeten deze meters goed in de gaten worden gehouden.
Door het aanleggen van een buis verdien je punten, Dit zal de druk van de betreffende meter doen zakken. Op deze manier moet je de stoommachine operationeel houden. Wanneer de druk te groot wordt, en een van de meters zijn maximum bereikt, zal de stoommachine exploderen. Je bent dan game over.
In de multiplayer mode moet je samenwerken om de stoommachine draaiende houden. Het veld zal verdeeld worden onder het aantal spelers wat mee doet aan het spel, elk met een eigen achtergrond kleur. Elke speler is verantwoordelijk voor zijn of haar eigen veld, en dus zal je moeten samenwerken om een complete buis aan te leggen.