Rock N' Roll Climber
Heb jij het in je om grote hoogten te bereiken en een rocksuperster te worden? In Rock N’ Roll Climber stel je je evenwicht en coördinatievaardigheden op de proef terwijl je probeert om de wereldkampioen klimmen te worden!
Gebruik de Wii-afstandsbediening en de Nunchuk, en het optionele Wii Balance Board, om je handen en voeten onafhankelijk van elkaar te bewegen, terwijl je dichter en dichter bij de top in de buurt komt – en bij de gitaar die daar als beloning op je wacht.