Rush Rush Rally Racing
Rush Rush Rally Racing heeft die 2D retro gameplay waar je al die tijd al op zat te wachten! Geen gesponsorde auto's, geen realistische omgevingen, maar alleen ouderwets plezier!
Speel in je eentje de Grand Prix, Time Attack, en de Uitdaging modes in deze van bovenaf bekeken 2D racer. Of race tegen je vrienden (of vijanden) in de Competitie, Competitie met voorwerpen, of De eerste de Beste met tot wel 4 spelers tegelijkertijd!
Bereik alle doelen en verdien nieuwe auto's en racebanen! De adrenalinestoot stopt werkelijk nooit als je Rush Rush Rally Racing aan het spelen bent. Dus waar wacht je nog op? Doe je helm op, steek de sleutel in het contact en begin met racen!