Spaceball Revolution
Werk je een weg door vijftien uitdagende levels in Spaceball Revolution! Probeer onmogelijke vormen te reconstrueren door energieballen af te schieten. In een race tegen de klok moet je de vormen zien te maken, terwijl je de aanvallen van tegenstanders ontwijkt.
Doordat je de energieballen via de muren kunt laten kaatsen, wordt een strategisch element aan dit futuristische puzzelspel toegevoegd. Je puzzelvaardigheden worden op de proef gesteld in talloze levels met steeds weer nieuwe obstakels! Het spel bevat bovendien een multiplayer-stand, waarin je een vriend kunt uitdagen voor een zenuwslopende wedstrijd op een gesplitst scherm.