Al je Super Mario 2-ervaring geeft je misschien het gevoel dat je alles over het spel weet, maar reken maar dat onze geavanceerde tips ook voor jou nieuwe informatie bevatten.
Heb je informatie nodig over hoe je echt alles kunt verzamelen, waar je stiekem extra levens kunt verdienen of welke planeet je het best kunt bezoeken om sterrenstukken te verzamelen? Wil je weten hoeveel sterrenstukken er nodig zijn om Banktoad een duikerspak aan te laten trekken? In onze tips kun je hier alles over lezen, en nog veel meer!
Klik hier om naar onze spelondersteuning voor Super Mario Galaxy 2 te gaan voor informatie over geheimen, speeltips en vrij te spelen spelinhoud, zodat je de sterrenhemel kunt laten oplichten in naam van het Mushroom Kingdom!