Gebruik je creativiteit en kijk of je een pittige puzzel kunt bedenken die bij het wedstrijdthema van deze maand, "Sport", past. Ben je een voetbalfan, een liefhebber van tennis of kun je iets minder voor de hand liggends bedenken als onderdeel van een puzzel? Hoe inventief ben jij? De wedstrijd loopt van 1 juni tot en met 25 juni, dus begin maar alvast met nadenken!