De winnende puzzels van de wedstrijd van april kun je vanaf 21 mei downloaden. En vergeet niet dat er elke vrijdag weer nieuwe downloadbare Puzzle Packs beschikbaar komen! Volg de eenvoudige instructies hier om te ontdekken hoe je mee kunt doen aan Picross 3D-wedstrijden en Puzzle Packs kunt donwloaden.