Animal Crossing: Pocket Camp komt in november uit voor je smartphone en tablet
Bouw de allerbeste camping en geef een plekje aan al je bevriende dieren als Animal Crossing: Pocket Camp eind november naar je smartphone en tablet komt. Tijdens de Animal Crossing Mobile Direct geven we je een voorproefje en krijg je beelden van de gameplay te zien.