H2x1_NintendoDirect_PokemonDirect_09012020_EU.jpg
Kijk op donderdag 9 januari om 15:30 uur naar een gelivestreamde Pokémon Direct-presentatie, waarin ongeveer 20 minuten lang nieuwe informatie wordt gegeven over Pokémon.