Contactgegevens en privacybeleid voor de website
Nintendo is de verwerkingsverantwoordelijke zoals bedoeld in de Algemene Verordening Gegevensbescherming (Verordening (EU) 2016/679 van het Europese Parlement en de Europese raad van 27 April 2016 - 'AVG')
Het verwerken van gegevens
Nintendo respecteert de privacyrechten van de websitebezoekers en erkent hoe belangrijk het is om de persoonsgegevens van die bezoekers te beschermen. Er wordt bepaalde informatie via de servers van Nintendo overgedragen door de internetbrowsers van de websitebezoekers, zodra ze de website openen. De informatie die wordt verwerkt is onder andere: datum en tijdstip van bezoek, bestandsnamen van de opgevraagde bestanden, de verwijzingswebsite, de status (bijvoorbeeld: transactie voltooid), de internetbrowser en het besturingssysteem dat de bezoeker gebruikt, het IP-adres van het apparaat en de grootte van de overgedragen gegevens.
1.1 Nintendo gebruikt deze informatie om verbinding te maken met het apparaat van de bezoeker en de services van Nintendo en om het gebruik van de website mogelijk te maken. Indien u zich in een lidstaat van de Europese Unie bevindt, mogen wij die gegevens verzamelen wanneer u gebruikmaakt van de service (art. 6 paragraaf 1 (b) AVG).
1.2 De informatie wordt opgeslagen in verbindingslogs zodat het gebruik van de website de veilig is en de website goed functioneert.
Indien u zich in een lidstaat van de Europese Unie bevindt, mogen wij die gegevens verzamelen op basis van art. 6 paragraaf 1 (f) AVG. Het legitieme belang van Nintendo is het beschermen van de Nintendo-systemen. Indien u zich in een lidstaat van de Europese Unie bevindt, heeft u het recht om op elk gewenst moment aan te geven dat u bezwaar heeft tegen het verwerken van zulke gegevens die op uw specifieke situatie betrekking hebben. Om dit recht uit te oefenen, kunt u contact opnemen met Nintendo, zoals omschreven in paragraaf 7 van dit Privacybeleid.
1.3 Nintendo kan deze informatie voor statistische doeleinden gebruiken in een geanonimiseerde vorm.
Indien u zich in een lidstaat van de Europese Unie bevindt, mogen wij Google Analytics gebruiken en gebruiksgegevens van de website analyseren op basis van art. 6 paragraaf 1 (f) AVG. Het legitieme belang van Nintendo is het verbeteren en optimaliseren van de website waar de bezoekers baat bij hebben.
Gebruikerscommunicatie
Indien u een e-mail stuurt of anderszins met Nintendo communiceert, dan gebruikt Nintendo die correspondentie om uw verzoek af te handelen en te antwoorden op uw vragen.
Wie er toegang heeft tot uw gegevens
Wanneer Nintendo informatie met Nintendo Australia Pty Limited deelt, dan worden de nodige veiligheidsmaatregelen van afdoende niveau genomen in overeenstemming met de clausules aangaande gegevensbescherming die door de Europese Commissie zijn aangenomen en die zijn aangegaan tussen Nintendo en Nintendo Australia Pty Limited.
Indien u zich in de Europese Unie bevindt, mogen wij die gegevens delen met andere rechtspersonen binnen de Nintendogroep op basis van art. 6 paragraaf 1 (f) AVG. Nintendo heeft een legitiem belang bij het delen van uw gegevens voor interne administratieve doeleinden, met name om websiteservices te bieden en om eventuele vragen of opmerkingen af te handelen op een efficiënte en kwalitatief hoogstaande manier.